Stemplicht.

Ik zeg niet dat ik niet zou gaan, als ik niet moest – God forbid dat de De Winters of de De Deckers aan de macht zouden komen – maar vandaag heb ik echt schijt aan het stemplicht.

Mensen die mij echt goed kennen, weten dat ik meestal voor 12u ’s middags niet echt een goed humeur heb. SMS of bel me aub nooit voor dat uur of zowel mijn als jouw dag is eraan. Tenzij ik voor één of andere debiele reden voor 12u wakker ben natuurlijk.

Soit, vandaag moest ik wel voor dat uur buitenkomen. Ik moet namelijk om 12u beginnen werken, de hele dag, en dus daar voor gaan stemmen. Mijn humeur is zo goed dat ik overwogen heb de €50 boete die je moet betalen als je niet gaat stemmen, er maar bij te nemen zodat ik langer in bed kon blijven liggen.

Erg. Ik weet het.
Ik ben dus wel geweest en was op minder dan 20min al weer thuis. En volgens mijn mama heb ik op de goei gestemd. En nee, dat is dus geen De Decker en al zeker geen De Winter.

Laat ons hopen dat België beter kiest dan de rechtse mongolen in Nederland.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Plaats een reactie