8 things.

Ik maak en lees graag lijstjes. Deze pikte ik van Dolcesque.

Acht dingen waar ik naar uitkijk:

  1. Werchter!
  2. Ongeplande roadtrips deze zomer.
  3. Geplande roadtrips deze zomer.
  4. Gaan samenwonen met S.
  5. (Gaat samen met nr4) Beginnen werken, eindelijk een beetje zelfstandig worden.
  6. Hete nachten zonder zorgen over herexamens.
  7. Fietsfototochtjes.
  8. Eindelijk lang genoeg haar hebben om het loodrecht te laten knippen mét een froefroe! (Lady Lin-style)

Acht dingen die ik gisteren heb gedaan:

  1. Een broodje Effi gaan halen bij de Q8/Panos aan de overkant van de straat.
  2. Een tasje van The North Face en een gele (!) trui gekocht met mijn vakantiegeld.
  3. Een iced tea van de week gedronken in Caffènation (aloe vera en green mint, nyum).
  4. In bed gelegen tot 13u10, terwijl ik al van een uur of 10u30 wakker was.
  5. Ctina terug gezien na lange tijd. Ze deed stage in LDN!
  6. Over de Sinksefoor gewandeld met S. en Ctina.
  7. Op Ctina’s kap gezeten, cus that’s what we do. *grijns*
  8. Naar de cinema gegaan met B. en hem wakker gehouden tijdens de film.

Acht dingen waarvan ik wou dat ik ze kon doen:

  1. Mijn dagen vullen met alleen dingen die ik echt tof vind.
  2. Mee dansen met één of andere popdiva’s achtergronddansgroepje.
  3. Mee gaan naar Italië met B. en L.
  4. Boven de Caffènation wonen.
  5. Een héél erg vet scrapbook samenstellen.
  6. Naar Brazilië gaan.
  7. Alles kopen dat ik graag wil hebben én anderen massa’s kado’s geven.
  8. Op hakken lopen.
Explore posts in the same categories: Uncategorized

One Comment op “8 things.”

  1. Benos Says:

    ik zorg alvast voor:

    ongeplande roadtrips
    geplande roadtrips
    een slaapzetel voor uw samenwonen
    hete nachten
    fietstochtjes🙂 alsteblief
    xxx

    btw ge moogt nogaltijd mee naar italie🙂


Geef een reactie

