Update.

Ik werk. Vast.
Niet in een reclamebureau, wel in een copycenter van formaat. Iets meer dan een maand nu en ik vind het leuk. En ik heb m’n eerste echte loon ontvangen. En dat is ook leuk!

Ik houd nog steeds allerlei knipsel, frutsels, dingetjes bij, die ik dan op een verloren avond in m’n Moleskine kleef. Al dan niet met een zinnetje erbij dat ik ergens hoorde en dat me inspireerde. Ofzoiets.

Binnenkort stop ik in het Chinees restaurant. Want van maandag tot vrijdag werken en dan nog een dag in het weekend, is me teveel.
Teveel tijd dat ik niet bij hem ben.

Elke seconde dat ik niet bij hem ben, is er één teveel. En elke seconde dat we samen zijn, zijn we samen het seutigste, onnozelste, beste koppel in the history of koppels.

Al zeg ik het zelf.

IMG00038

Explore posts in the same categories: Uncategorized

One Comment op “Update.”

  1. Yours Says:

    schat, er zijn hier zot veel minuten aan het voorbij tikken zonder u… en ik mis u!
    tis maar da get weet!
    kuzz


Geef een reactie

