Werchter09.

Of het nu officiëel een hittegolf was of niet, het was warm, superwarm, de vier dagen van Werchter.
Ik heb nooit zo bruin gezien als nu en ik was ook nooit zo blij een douche te kunnen nemen, als gisteren.

Het was een geweldige editie, hoewel ‘k de vierde dag er echt teveel aan vond. Ik had genoeg van de warmte en smeekte om regen. Toen die eraan kwam, was ik tot op m’n ondergoed doorweekt en had ik kou. Het is ook nooit goed, zegt men dan.

De line-up was geweldig, ik som voor u op wat ik allemaal gezien of gehoord (vanop een afstandje in het gras) heb:

DONDERDAG

  • Eagles of Death Metal gehoord terwijl ‘k in de rij stond om m’n ticket in te wisselen voor een geel bandje met klavertje-drie erop.
  • Lily Allen gezien.
  • Dave Matthews Band gehoord.
  • Placebo gezien.
  • Pendulum gezien en gedanst.
  • Oasis gezien. (Arrogante kakkers)
  • The Prodigy gezien en gedanst.

VRIJDAG

  • Just Jack gezien en gehoord vanuit de schaduw. Leuk wakker worden.
  • White Lies een beetje gehoord.
  • Tussendoor een dansje gedaan bij de Jupiler Saloon.
  • Elbow gezien.
  • Bloc Party gezien.
  • The Streets gemist wegens te lui om van Main naar Marquee te gaan. Beetje spijt omdat ik ze nu op StuBru hoor.
  • The Killers gezien.
  • Coldplay gezien.

ZATERDAG

  • Triggerfinger gehoord.
  • Social Distortion gehoord.
  • Rodrigo y Gabriela gehoord.
  • Regina Spektor gehoord.
  • Limp Bizkit gezien.
  • Franz Ferdinand gehoord.
  • Katy Perry gezien.
  • Kings of Leon gezien.
  • 2 Many DJ’s gezien en gedanst.

ZONDAG

  • Metro Station gehoord.
  • Mastodon gehoord.
  • The Hickey Underworld gehoord.
  • De Jeugd van Tegenwoordig gezien en gehoord wegens niet meer tegen de zon kunnen.
  • The Script gehoord.

Mijn favo’s: Lily Allen, Just Jack, The Killers, Coldplay (absolute favoriet!), Limp Bizkit, 2 Many DJ’s en De Jeugd.
Mijn afknappers: Katy Perry (ze kan zingen maar babbelde meer dan wat anders), Metro Station en Mastodon.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

One Comment op “Werchter09.”

  1. Wai Lam Says:

    waarom werd er hier eigenlijk niks gezegd over geeky glasses? mooie jongens? prakkende mensen wakker maken door ze te duwen met uw voet? camera’s gebruiken als spiegels? sterren & hartjes? Steph die heteroseksuele kantjes heeft als het op Pelle aankomt? MIJ??????


Geef een reactie

