Verveling.

Ik = nachtmens, vandaar:

Wat op dit moment mijn obsessie is

Muggen doden die mij wakker houden! Grom!
Wat ik nu draag

Mijn pyama: een afgeknipte, gestreepte pyamabroek en een paars topje dat gekrompen is in de was.

Doe ik vaak een dutje?

Aangezien ‘k een nachtmens ben en dus overdag vaak echt moe ben: ja.

Wie ik het laatst een knuffel heb gegeven

Ben.

Wat ik zou willen veranderen

Mijn gewicht, de dikte van m’n billen, etc.

Wat ik vanavond eet

Ik heb al gegeten; dim sam Ha Kau en dim sam Siu Mai.

Mijn laatste aanschaf

Was denk ‘k een boekje met Zweedse puzzels om mee te nemen naar het park.

Naar welk geluid ik nu luister

TV staat aan: Vitaya.

Favoriete weertype

Mooi weer! Ik hou van de zomer maar ook van ijskoude maar zonnige dagen aan zee.

Favoriete vakantieplek

Het zuiden van Frankrijk is altijd fijn geweest toen ‘k klein was.
Hong Kong was geweldig!
Ben m’n hart verloren in Portugal.
Ik kan niet kiezen.

Films die ik keer op keer kan bekijken

Romeo + Juliet, E.T., The Virgin Suicides, Lost in Translation, etc. I’m a filmfan.

Favoriete theesmaak

Earl Grey.

Het boek dat ik momenteel lees

Nog steeds The Picture of Dorian Gray.

Wat mij op dit moment veel plezier geeft, maar tegelijkertijd ook schuldgevoelens

Mijn gevoelens.

Wat is je doel?

Zoveel mogelijk gelukkig zijn.

Wat wil ik ooit nog doen?

Met een Hummer rijden.

Wat wens ik mijn kinderen toe

Ik heb geen kinderen en kan dus moeilijk zeggen wat ik ze toewens maar sowieso een goed leven met hier en daar een hindernis, zodat ze sterk worden, zoals ik.

Welke kwaliteit zou ik willen hebben

Geduld.

Noem één van je kwaliteiten

Openminded.

Waar wacht ik op?

De rest van m’n leven.

Heb je een tic of kenmerkende eigenschap?

Nagelbijten, vloeken, prutsen met alles dat los én vast zit, etc.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Geef een reactie

