56 stars but Kimberley ain’t one.

I knew it all along. Die stomme Kimberley wilde dus wel degelijk al die sterren op haar muile, ze schrok gewoon van papie’s reactie.

I don’t blame him, als mijn dochter met 56 sterren op haar gezicht zou afkomen, zou ik ook niet goed gezind zijn.
Het feit dat ze hem niet vertelde wat ze ging laten zetten is dom, uiterst dom. Maar het feit dat ze achteraf dan loog over dat ze in slaap gevallen was en weet ik veel wat ze nog allemaal zei (ik versta ze meer niet dan wel) vind ik gewoon degoutant. Geen getatoeëerde kat die gelooft dat je in slaap kan vallen tijdens het tatoeëren.

Als het kind dan op een Nederlandse talkshow wordt verteld dat de camera’s afstaan en ze nu heus wel de waarheid kan zeggen, gelooft ze dat nog ook…

Hoe kan je nu zo dom zijn, vraag ik me dan af?

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Geef een reactie

