Spijt.

Ik zeg soms, of beter gezegd vaak, dingen die ik wel meen, maar waar ik spijt van krijg.

Niet alleen dingen die hard aankomen bij mensen maar ook dingen uit het diepste van m’n hart. Dingen die ik kwijt wil, denkende dat ik me dan beter zal voelen, dat het zal opluchten, hopende dat er een bepaalde reactie komt zelfs.
Dan denk ik achteraf (teveel) na over wat ik gezegd heb en hoe de andere reageerde. Hoe moet ik de reactie interpreteren? Vindt de andere me nu geen kieken om wat ik gezegd heb? Denkt de andere niet “laat me maar even met rust”?

Ohja, zulke dingen zeg ik ook vaak via sms/mail/msn, niet de beste optie natuurlijk, als je achteraf reacties wil interpreteren. Daar komen kopzorgen van.

Nu zeg ik het hier, want deze blog wordt toch niet geinterpreteerd (d.w.z. gelezen). Of toch niet door die persoon over wie het gaat.

So here we go, in één adem: ikmisuikmisuwstoofkezijnuwkussenuwhandenikhoopstiekemdatgenogvangedachtverandert.

En een prentje derbij:

Voila.

Voila.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

One Comment op “Spijt.”

  1. ctinak Says:

    … its best to get it off your chest, even if you don’t get a reaction
    it’s a part of the process


Geef een reactie

