Pasteis.

Als foodlover kijk ik graag naar kookprogramma’s en welke zender heeft veel kookprogramma’s? Vitaya natuurlijk!

Momenteel is het Bill’s Food. Australiër Bill Granger kookt graag, en dat zie ik graag, maar vandaag breekt ie m’n hart. Hij maakt Portugese custardtarts, mij beter bekend als Pasteis de Nata of beter nog Pasteis de Belém.
Mensen die deze pasteis al gegeten hebben, zullen het met me eens zijn als ik zeg dat ze hemels zijn! Zeker de mensen dat ze in de echte bakkerij in Lissabon gegeten hebben.

Bill heeft dat duidelijk nog niet gedaan want hij zei zonet dat je geen echte Portugese custardtart hebt gegeten tot je er één gegeten hebt die je zelf gemaakt hebt… Bill, Bill, Bill toch… Je hebt geen echte Pasteis de Belém gegeten tot je er één in Belém zelf hebt gegeten.

Dat zijn negatieve punten voor Bill, hoor.

EDIT: Bill is nog niet van de slimste ook niet want iedereen wéét dat het échte recept van de Pasteis alleen bekend is door de bakker van de pasteleria in Lissabon.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

One Comment op “Pasteis.”


Geef een reactie

