Datvindjeleukhe.

Mijn besluit staat vast, als er één groep is, die van mij vrouwonvriendelijke lyrics mogen schrijven, zijn het de kerels van De Jeugd van Tegenwoordig wel!

Ik kreeg m’n ticket voor hun optreden gisteren in Trix kado van L., beetje laat voor m’n verjaardag maar toch een ongelooflijk superkado!
Als opwarmertje waren er de Beatbouncers, een DJ duo bestaande uit twee enorm jonge kerels die enorm leuke muziek draaiden. Ik vond het alleen wat jammer dat ze achteraf niet meer terug kwamen om het feest verder te zetten.

Na anderhalf uur nerveus wachten, was het dan eindelijk zo ver: de Jee Vee Tee!
We hadden ons lekker helemaal vooraan gezet, letterlijk tegen het podium en m’n knieën zullen het geweten hebben ook.

Geen idee of het lag aan de vrij kleine venue, maar De Jeugd krijgt vanaf de eerste seconde al iedereen mee in hun feest. De hele zaal – die niet alleen gevuld was met 16 jarigen – stond op z’n kop.

Vieze Freddy heet duidelijk niet voor niets zo, Willie Wartaal ziet er altijd gelukkig uit en P. Fabergé mag mij dagelijks een stamp in m’n nek geven, als dat is wat ie wil…

Na afloop trilde ik helemaal en ik weet niet zo goed of dat van opwinding was of van de gillende tieners die over mij kropen om op het podium te geraken.

Al bij al zijn De JVT echte kankerhelden en datvindikleukja!

Foto’s kan je hier bekijken.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

One Comment op “Datvindjeleukhe.”

  1. dipfico Says:

    Grappig, ik was daar ook!
    JVT is tè vèt!


Plaats een reactie