Simpelheid.

Geen flauw idee, eigenlijk, of ik al geblogt heb over Maesland. Als het zo zou zijn is dit dan de tweede keer, mijn excuses.

Maesland is in het echte leven Yannick Maes, een Hobookse rapper. Ik ontdekte hem heel toevallig toen ik ATV voorbijzaptte en hem zag optreden in de Fish&Chips in de Antwerpse Kammenstraat en vond zijn nummer niet slecht.

Ik ben van nature nogal chauvinistisch aangelegd en vind het beste van al dat Maesland in plaats van “dit”, “dees” zegt en de letter “a” in Curaçao er lekker plat uitkomt. Het nummer op zich is natuurlijk ook bijzonder leuk en de clip is muy entertaining.

Oordeel zelf:

Kusje voor C.
Explore posts in the same categories: Uncategorized

One Comment op “Simpelheid.”

  1. Maesland Says:

    Ela,

    Tnx voor de toch wel complimenten in je blog :p.

    Grtz,
    X

    M


Geef een reactie

