Adidas Party.

Onderstaande spotjes zijn niet bijzonder goed, vind ik persoonlijk maar moeten wel bijzonder duur geweest zijn.

In het eerste filmpje spot ik volgende celebs:

  • Missy Elliot
  • Daryll Daniels (DMC van Run DMC)
  • Russell Simmons (broer van Joseph Simmons, Run van Run DMC)
  • Katy Perry
  • David Beckham
  • en nog een paar mensen van wie ik de naam niet ken

In de sequel zie ik naast alle bovenstaanden ook nog

  • The Ting Tings
  • Clifford Smith (beter bekend als Method Man van Wu-Tang Clan)
  • ik denk ook Reggie Noble (Redman van Wu-Tang Clan) maar ben er niet zeker van
  • John Legend
  • Estelle
  • Chad Hugo (Pharell’s sidekick bij N*E*R*D*)

Wie vult aan?

Explore posts in the same categories: Uncategorized

One Comment op “Adidas Party.”

  1. MissLaris Says:

    Gerard Depardieu in eerste filmpje


Geef een reactie

