A Taste of my Chapstick.

Net zoals ik veel sakosjen, schoenen, tassen, oorbellen en sjaals heb, heb ik ook veel lippebalsemachtigedingen. Heb ik zo pas beseft.

Ik heb 2 potjes van The Body Shop, cocos en guarana. Met het kopen van die laatste heb ik geld gegeven aan een fonds voor AIDS, just so you’d know. Cocos is gewoon onmisbaar en de lekkerste smaak die er is!

Dan heb ik er nog 2 die ik kreeg van vrienden, één met kersensmaak (jaja cherry chapstick) in een superflashy stickje en ééntje van bij Colette, een winkel in Parijs met geen-idee-welke-smaak maar hij ziet blauw en er staat op de verpakking “boys are stupid, throw rocks at them”.
In dezelfde typische chapstick verpakking heb ik er ook nog één met shea-smaak, ook van The Body Shop. De opbrengst daarvan ging naar een vereniging die mishandelde vrouwen steunt.

And off course, last but not least, gewone, blauwe Labello. Of in mijn geval gewone, blauwe Liposan, zo heet Labello namelijk in Griekenland, waar mamie hem haalde voor mij. Ik koop steeds Labello hier, gewoon in de supermarkt maar doe er het dopje van de Griekse Liposan op. Deze is ONMISBAAR voor mij en wordt enorm veel gebruikt. Ik durf ook al wel eens wat teveel gebruiken en ben dus steeds dankbaar voor de doorzichtigheid van blauwe Labello want niet alle Labello’s zijn doorzichtig en dus genant-moment-bestendig. If you know what I mean.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Tags:

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

One Comment op “A Taste of my Chapstick.”

  1. wai lam Says:

    bird’s beeswax!!
    A. B. C. D. E. F. G. .. ^^


Geef een reactie

