Help.

Ben ik, zoals ze hier in Antwerpen zeggen, nen broekschijter, laat ik me te snel meeslepen met de dingen of is mijn absoluut diepe angst totaal ongegrond?

Gisteren moest ik nog een beetje lachen met het feit dat ik de muziek best cathy vind. Vandaag – na het goed lezen van de boodschap – vrees ik voor m’n leven en dat van mijn geliefden.

Mama is één van de meest geliefde juffen van het SPIA, een school waar overwegend moslims les volgen, so we’re safe. Right?

EDIT: het filmpje dat hier eerst stond is van YouTube afgehaald, onderstaand filmpje is een stuk van het VTM nieuws op 24 november 2008.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

One Comment op “Help.”

  1. Christina Says:

    ik heb ook een boodschap: “get over yourselves”
    maar mss ff wegblijven van cafe d’anvers and red&blue in de rosse buurt :p


Geef een reactie

