Poppe.

Toen ik pasgeboren was, kreeg ik van vrienden van mama en papa de Poppe. Een wit eskimo-achtig knuffelbeest dat sindsdien nooit meer van m’n zijde is geweken, behalve die ene keer dan, toen ie uit m’n poussette gevallen was – gelukkig had een voorbijganger Poppe op de grond zien liggen en in het zicht gelegd, zodat mama hem snel weer terug vond.

In het eerste of tweede middelbaar begon ik een soort van stokventje te tekenen dat er uit zag, hoe ik mij voelde.

Vandaag heb ik dat stokventje gedigitaliseerd, er een comicje van gemaakt. Voorlopig heb ik er drie gemaakt, ééntje die mij laat zien hoe ik er meestal uitzie als ik het huis uitga – met een hoofdtelefoon op, ééntje dat toont hoe ik er uitzie vanaf dat de zon schijnt en ééntje dat laat zien hoe ik er ’s ochtends bijloop.
Het stokventje heet Poppe, naar mijn eskimo-achtig knuffelbeest. Poppe de knuffel is een hij, geen idee waarom, maar dat is zo. Poppe in de stripjes is een zij want de stripjes laten mij zien en ik ben een zij.

Ik verwacht commentaar! – “Doe zo voort” of “Stop er nu meteen mee!”, maakt mij al niet uit, maar zoals ik al zei; ik verwacht commentaar!

comic_headphones comic_sun

comic_grmbl1

Explore posts in the same categories: Uncategorized

3 reacties op “Poppe.”

  1. Julie Says:

    Hey Zjoske!!

    Ik vind de poppe tekeningetjes echt super!!!!

    Groetjes Julie

  2. boskabout Says:

    Idd, tof getekend en al!🙂

  3. J-B Says:

    Enkel en alleen maar omdat je commentaar verwachtte:
    Doe zo voort!😀😉


Geef een reactie

