Fall.

Nu heb ik het zelfs binnen met een sjaal en een trui, koud, maar vanmiddag was het ideaal fietsweer. Het zonnetje scheen door de herfstgekleurde bladeren heen op het fietspad dat me tot bij B. bracht.
Ik had die weg alleen nog maar in het donker afgelegd en vond hem maar eng. Toen ik hem vandaag voor de eerste keer overdag deed en bovendien nog eens kon genieten van de zon, ontdekte ik dat het eigenlijk echt een leuke, rustige en zelfs mooie route is.

Op de heenrit had ik de wind van vanachter en moest ik bijna niets doen om vooruit te geraken maar in het teruggaan stond de wind op kop en moest ik flink doortrappen. Toen ik thuiskwam had ik zelfs rode kaken, iets wat je bij mij niet veel ziet.

Ik zou bijna zeggen dat ik van fietsen hou.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Plaats een reactie