PostSecret.

Eén van m’n favoriete blogs is Post Secret.

PostSecret is an ongoing community art project where people
mail in their secrets anonymously on one side of a postcard.

Elke zondag belanden de geheimen van die week in m’n Feedreader. Het is niet dat ik zo graag mensen hun geheimen weet, ik weet tenslotte niet eens wie al die mensen zijn die die kaartjes opsturen. Het is eerder de aard van de geheimen en de manier waarop mensen ze formuleren.

Omdat ik vele favorieten heb, besliste ik net een pagina te maken op deze blog waar jullie, de lezers, ze op kunnen bekijken met een woordje uitleg als ik daar zin in heb. Hier.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

One Comment op “PostSecret.”

  1. steph. Says:

    yesh, it’s fab idd🙂, wanneer zenden wij eens iets in..


Geef een reactie

