Teenage Drama.

Joey: “I’m just not ready for it.”
Dawson: “Joey, you’re mom died three years ago, it’s time to let go.”

Dawson is an ass!
Er zo van die dingen die je nooit zal snappen, tenzij je ze zelf meemaakt. Een ouder verliezen op jonge leeftijd, bijvoorbeeld. I know, because I did.

Papa stierf toen ik 5 was, ondertussen 17 jaar geleden. Ik weet niet veel meer van de periode na zijn dood of van hem zelf. Ik weet wel hoe je je voelt op “speciale dagen” zoals Kerstmis of die waarop je een supergoed rapport hebt, ofzo.

En ik weet ook dat er maar een paar mensen zijn die me echt begrijpen als ik het even moeilijk heb omdat ik geen papa meer heb. Naast onmisbare mama en zus bedoel ik hier W. en T. die jammer genoeg in hetzelfde schuitje zitten. Misschien daarom dat we zo’n dikke vriendjes zijn?

Explore posts in the same categories: Uncategorized

One Comment op “Teenage Drama.”

  1. wai lam Says:

    tis ni omdat sommigen hun beide ouders nog bij zich hebben dat ze er ni voor u zijn wanneer ge ze nodig hebt. wij begrijpen uw gevoel over de situatie mss niet, maar we zijn altijd bereid om te luisteren, om het toch iets beter te begrijpen, of om het ons toch te kunnen voorstellen?
    x

    en dawson is idd een ass. you were right all along.. joey & pacey :p


Geef een reactie

