Goodbad.

Gisteren was een goede dag.

Ik had mondeling examen Spaans en het ging muy bien. Zoals altijd eigenlijk, jammer genoeg moet je zowel mondeling als schriftelijk opnieuw doen als je voor één van de twee gebuisd bent.

Na het examen ging ik langs Avenue omdat de nieuwe DC’s die ik een dikke week geleden kocht en nog maar één keer heb aangedaan sindsdien al tekens van verslijting vertoonden. Na één keer te dragen dus. De meneer van de winkel vond dat ik groot gelijk had en bestelde meteen een nieuw paar voor mij. Volgende week ergens mag ik het nieuwe paar oppikken.
Omdat ik nu toch in de winkel was, keek ik maar meteen rond tussen de kledij van WeSC. Ik had online gezien dat er wel mooie dingen waren van dat merk maar wel aan de dure kant, met verzendingskosten enzo erbij. In Avenue verkopen ze ook dingen van WeSC maar niet bijzonder veel, je moet dus geluk hebben dat je goesting en maat er tussen zitten.
Het was een mooie dus, dus ik had chance. Een lekker warme trui met een dubbele kap in een smakelijk paars voor €69! Niet weinig, maar wel zo’n €40 minder dan wanneer ik ze online zou bestellen.

And the fun doesn’t stop, toen ik vandaag thuiskwam van het schriftelijke gedeelte van Spaans (wat trouwens ook wel ging maar ik weet toch nooit zeker of ik het wel kan) vond ik in de brievenbus twee gratis ticketten voor Laundry Day, deze zaterdag. Hoera, weeral €20 uitgespaard!

Aan de andere kant is er natuurlijk wel de KUTSITE van De Lijn, die te pas en te onpas weigert mee te werken. De routeplanner doet het meer niet dan wel en toen ik gisteren de dienstregeling van buslijn 23 Luchtbal – Zuid wilde bekijken, kreeg ik de optie om te kiezen tussen alle lijnen BEHALVE buslijn 23!
Toen ik besloot een boze mail te sturen naar de webmaster kreeg ik eerst een melding dat hij/zij weet dat een problemen zijn met de routeplanner en dat je daar dus geen mails meer voor moet sturen. Nouja, als je het weet, doe er dan iets aan!
Ik heb alsnog een mailtje gestuurd om te zeggen dat de dienstregelingen ook niet kloppen. Nooit gedacht dat je zoveel plezier zou kunnen hebben met het maken van een klachtenmail. Ik bedankte de webmaster voor het verergen van m’n stress tijdens de herexamens en heb deze ochtend gegokt naar het uur dat ik moest vertrekken.

Je moet weten, hier in Merksem City is er elk jaar de Schaal Sels, een wielerwedstrijd die alle openbaar vervoer doet omrijden en een groot deel van de straten blokeert voor alle verkeer. En NATUURLIJK moet zoiets gebeuren in de week, wanneer iedereen moet gaan werken of naar school moet. Daarom dus ging ik met bus 23 in plaats van bus 28, waar ik de uren wel van ken.

Ik kwam net op tijd aan op school voor m’n examen.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

2 reacties op “Goodbad.”

  1. misslaris Says:

    Hoe heb je die gratis tickets voor Laundry Day gescored?

  2. misslaris Says:

    Connecties hebben helpt dan blijkbaar toch nog🙂


Geef een reactie

