Ja, lap.

Het was vannacht weer zo ver.

Ik val al moeilijk in slaap maar het was me eindelijk gelukt. Een half uurtje later ongeveer word ik wakker… van de jeuk. Ik sta wééral vol muggenbeten.
Op de raarste plekken deze keer; ik heb er één op het topje van m’n rechterringvinger en één tussen m’n knokkels (?) van m’n linkerhand.

Het ergste zijn echter die galetten op m’n rechterbovenarm. Ik denk dat ik half op een mug ben gaan liggen ofzo want ze heeft zich goed uitgeleefd; een stuk of zes muggenbeten met een doorsnede van een dikke centimeter. Probeer zo maar eens te slapen. Bovendien was ik tijdens de BBQ bij L. ook al een paar keer gestoken in m’n benen en enkels. (WL: MOPIMOPIMOPIMOPIMOPI!!!)

Ik heb me dan maar volgesmeerd met Cremicort, mijn muggenbetenzalf, én MoustiMug, een enorm stinkende roller die de muggen zou weghouden.

Toen ik volledig antimug van de badkamer kwam, hoorde ik de dader rondvliegen in m’n kamer, ik stak het licht aan en ging op jacht. Na een paar mislukte pogingen, slaagde ik erin door een klein, elegant sprongetje de mug uit de lucht te plukken en plat te knijpen. Mijn hand hing vol bloed, mijn bloed, dat de mug daarvoor uit mij gezogen had. Ik schrok ervan dat het beestje nog kon vliegen met zo’n volle buik.

Les voor de mug: Karma sucks.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

One Comment op “Ja, lap.”

  1. wai lam Says:

    mopiiii!!


Geef een reactie

