Allegaartje.

Een allegaartje dus, van gebeurtenissen. Niks spannends, gewoon een allegaartje.

Gisteren gefietst, van Merksem naar ’t Kiel, dat is 13km. Heen.
Nog geen 5 min onderweg of ik heb al het gevoel dat m’n bandjes heel erg plat staan. Mama zegt dat het wel meevalt.
Nog geen 20 min onderweg of ik ben het al beu. Mama zegt dat ik zo hard moet trappen omdat het wind op kop is en niet omdat m’n bandjes plaatstaan, want dat valt echt wel mee.
Op mama’s school, de bestemming op ’t Kiel dus, geeft mama toe dat het eigenlijk niet meevalt en vooral m’n achterband heel erg plat staat. We vragen hulp aan iemand maar de juiste pomp is niet beschikbaar.
Mama en ik naar het Essostation om m’n bandjes daar op te pompen met zo’n luchtmachine waar je autobanden mee oppompt. Of beter gezegd te vragen aan een man of die mijn bandjes wil oppompen.
Van ’t Kiel terug naar Merksem gefietst, weer 13km. Langs de kaaien in plek van over de Leien, kwestie van een ander uitzicht te hebben.

’s Avonds afscheidsfeestje van A. die op Erasmus gaat in Valencia. Morgen vertrekt ie, 1 februari komt ie terug. Ik kon niet uiterst lang blijven. Ik had me voorgenomen met de laatste bus weer naar huis te gaan. Anders zou ik, mezelf kennende, toch blijven hangen tot de laatste naar huis ging en dat was, heb ik net van A. vernomen, deze ochtend om 7u.
Zoals ik al toegaf aan A., ik heb gisteren vijgengedrag vertoond door zo vroeg al door te gaan, maar deze vijg begint met haar herexamens en wil wel graag een diploma.

Dus, A. vertrekt morgen, volgende week vrijdag afscheidsfeestje van T. en W. is ook van plan 5 maanden in het buitenland te gaan vertoeven.

Laat mij hier maar achter, ja…

Als B. maar blijft!

Explore posts in the same categories: Uncategorized

One Comment op “Allegaartje.”

  1. wai lam Says:

    en WL!

    M(ichiel) vertrekt ook.. zondag..😦


Geef een reactie

