Ave.

Ik probeerde een leuke, uitgebreide blog te posten maar het lukt me niet op een toffe manier mijn dag van gisteren te beschrijven.

Ik zeg dan maar gewoon: ik heb nieuwe schoenen en ik ben er superblij mee.

Ik heb er wel de zwarte veters ingestoken want de roze gingen me net iets te ver.

Oh en deze zijn de befaamde gouden schoenen. Ze staan terug op de DC-site. (De verkoper van Avenue had ze echter nog nooit gezien.)

En nu ga ik effe duimen voor Tia Hellebaut.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

One Comment op “Ave.”

  1. Neelz Says:

    Allright. Nice pair of shoes. Moest ik geld en plaats teveel hebben, ik zou mij ook een megacollectie aanschaffen. Gewoonweg zalig hoeveel toffe modellen er bestaan. Nike heeft er de laatste tijd ook wel enkele leuke. En inderdaad, die befaamde gouden schoenen rocken wel.


Geef een reactie

