It’s a small world, afterall.

Dankzij het internet wordt de wereld een beetje kleiner. Niet alleen kan je gemakkelijker met mensen aan de andere kant van de wereld communiceren, ik ontdek ook elke dag nieuwigheden die mijn wereld kleiner maken.

Zo las ik vandaag op Pietel’s blog een postje over Neelz, een nieuwe blogger. Toeval wil dat ik een jaar of zes geleden regelmatig met Neelz chatte en webcamde (samen met L.) én ik kreeg zelfs ook een postpacket van hem voor mijn verjaardag. Na een beetje rondneuzen bij Neelz, merkte ik dan dat hij in de scouts zit bij T., een vriend van me.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

One Comment op “It’s a small world, afterall.”

  1. Neelz Says:

    Inderdaad, een kleine wereld. Tof te zien dat je ook een eigen blog hebt! Laat me zeker weten wat je van ‘Aanrijding in Moscou’ vond😉.


Geef een reactie

