Grom.

Na mijn verjaardag én die van G. heb ik het gevoel dat ik niets meer heb deze vakantie om naar uit te kijken. Het enige dat ik zie in de nabije toekomst zijn m’n herexamens. En daar heb ik géén zin in.

Het enige dat ik momenteel kan doen is grommen en een bakkes trekken… Mijn excuses aan iedereen die m’n pad kruist.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

One Comment op “Grom.”

  1. kephaniestatic Says:

    Don t worry, plenty more of fun coming up, daar zorgen uw vriendjes wel voor🙂. Dikke kus.


Geef een reactie

