Bobby Long.

Ik heb een nieuwe gewoonte: voor ik ga slapen nog een filmpje zien in bed.

Het begon met In Bed with Madonna, wat ik wel toepasselijk vond, en sindsdien heb ik Alfie, Closer, Chicago, Garden State ea. bekeken, al liggend met de laptop naast m’n bed op een stoel – voordien hield ik hem op m’n schoot maar dan kon ik niet liggen en kreeg ik het al snel veel te warm.

Vanavond kies ik voor A Love Song for Bobby Long. Niet omdat ik deze film nog niet gezien heb (ik heb al langer de gewoonte films meerdere keren te bekijken) en zeker niet voor de dikke, grijze, oude John Travolta. Natuurlijk wél voor Scarlett Johansson, wiens looks ik onmogelijk kan beschrijven en wiens “fan” ik al ben sinds The Horse Whisperer.

Goodnight.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Geef een reactie

