A Moeder!

Door het lezen van een postje van Uw Moeder, kreeg ik zelf ook inspiratie voor een berichtje.

Ik ben 1m57, wat niet bepaald groot is. De meeste van m’n vrienden zijn toch wel een kop groter als ik en ik heb er zelfs een paar bij wie ik slechts tot een tiental centimeter onder de schouders kom. Ik moet broeken inkorten en bermuda’s zijn voor mij enkelbroeken…

Ik ben heus niet alleen op de miniwereld en vandaar dus deze oproep aan alle festival/concertgangers:

Als je net voor een concert gaat beginnen pas een plekje zoekt, hou er dan rekening mee dat er mensen zijn die moeite hebben gedaan om een plek te vinden vanwaar ze alles kunnen zien. Met andere woorden, kijk eens achter je als je ergens gaat staan, misschien staat er wel een minimensje die door jou nu niets meer kan zien.

Je kan van plek wisselen met het minimensje aangezien jij als lange wapper wel over het minitje kan zien…

Ik heb al verschillende keren meegemaakt dat ik een concert alleen kan volgen op het scherm dat naast het podium hangt of dat ik een stijve nek had door eigenlijk alleen maar naar ruggen te staren.

Die ruggen zijn dan meestal ook nog van mensen die niet eens merken dat ze op m’n tenen staan of met hun ellebogen in m’n gezicht staan de boenken…

Oh en vergeet niet: the world is big but little people turn it around, wees dus vriendelijk tegen ons!

Explore posts in the same categories: Uncategorized

2 reacties op “A Moeder!”

  1. wai lam Says:

    hear hear

  2. Lucie Says:

    Ik heb dan weer het omgekeerde probleem. Ik ben groot, en als ik dus wat laat toekom bij een concert, moet ik dus niet proberen van een beetje naar voor te gaan staan, want dan krijg ik altijd vieze blikken van mensen voor wie ik in de weg sta. Ok, ik kijk gemakkelijk over de mensen heen, maar ik zie de artiesten ook wel eens graag in het groot.
    Maar het voordeel van klein te zijn is dat je altijd wel op iemand zijn rug kan. En als dat niet lukt, probeer gewoon eens die grote persoon voor u op de rug te tikken en vragen of je voor hem mag staan. Negen op tien kansen dat het lukt.


Geef een reactie

