Aan onderbuurvrouw en onderbuurman.

Hoe vaak jullie ruzie maken, dat is niet te schatten.
Ik vind dat vooral erg voor jullie katten.

Stiekem is het ook wel interessant
maar onderbuurvrouw, als je zo roept wordt je stem best irritant.

En dan hoest je van het gillen,
zo erg dat ik ervan moet rillen.

Je bent ook een beetje kinderachtig*,
hopelijk word je niet te snel drachtig.

Nu houden jullie nog heel het appartement wakker
en hebben jullie alle aandacht van mij,

je sensatiebeluste bovenbuurmakker.

* “haha, ik heb toch uwe gsm, looser”, riep onderbuurvrouw van de eerste verdieping, door het raam, naar een vluchtende onderbuurman beneden op straat.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

2 reacties op “Aan onderbuurvrouw en onderbuurman.”

  1. Kaat Says:

    Ik heb zo’n stel overburen. Héérlijk toch? Een levende soap!


Geef een reactie

