TY.

Ik hou wel van van die korte, grappige, leuk getekende en soms zelfs iets of wat cynische en sarcastische comics. Zulke comics kunnen me uuuuuuuuuren bezig houden.

Dankzij Kleintje (waar ik via via op stootte) en XKCD (ook via via eigenlijk) heb ik in m’n Feedreader nu een mapje speciaal voor webcomics. Ik ben fan!

Dankzij Kleintje en XKCD is het weeral 2u16 en lig ik nog steeds niet in bed.

PS: op het VTM-nieuws (dat ik ondertussen al drie keer gehoord heb doordat ik te lui ben om de zender te veranderen) maken ze flauwe moppen aan het einde van flauwe berichten over gocarts in De Haan.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Geef een reactie

