Joepie.

Ik ben deze zomer nog niet op reis geweest en ga dat ook niet meer doen. Vorige zomer ben ik naar Hong Kong gegaan, na twee jaar sparen. Ik heb geen centjes om op reis te gaan dit jaar en geen tijd trouwens ook niet want ik MOET slagen voor m’n herexamens.

Er zijn dagen dat ik mezelf vervloek om het niet op reis gaan. Er zijn dagen dat ik gek word in België en zo ver mogelijk wil reizen.

Maar! Er zijn ook dagen dat ik het niet zo erg vind. Dagen zoals vandaag waarop ik besef dat iedereen die wél op reis gaat wel aan me denkt.

S. bijvoorbeeld, die momenteel onderweg is naar Brussel-Zuid na een lange rondtrip in Oost-Europa. Ze belde me om te vragen of ik de treinuren even kon nakijken. Nog geen 5min later smste ze dat ze blij was m’n stem te horen. Ik weet ook al een tijdje dat ze een kadootje voor me heeft. Joepie.

Of A. die sinds vandaag terug is uit Guatemala. Ook hij heeft aan me gedacht tijdens zijn avontuur.

En natuurlijk mamie, die ik stiekem echt wel mis. Ze smst me regelmatig en belt minstens één keer per week. Naast het contact dat we hebben bevestigen de drie paar Havaianas en de andere kadootjes natuurlijk ook dat ze aan me denkt. GniGni…

I love presents, keep ‘em coming.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

One Comment op “Joepie.”

  1. wai lam Says:

    dude, ik had iets voor u bij en gij zegt daar nix van?!😮 en kep nog iets voor u in mijn bezig en daar zegt ge ook nog nix van!😮


Geef een reactie

