Over x uit.

Het warme weer zorgt voor weinig samenhangende gedachten mijnentwege. Tijd dus voor het posten van een paar random thoughts.

Numero uno: nogmaals een gelukkige verjaardag voor mijn very fabulous vriendinnetje C. Yes, C. I’m talking about you!

Numero dos: het is warm, ik wil gaan zwemmen of toch tenminste ergens in de buurt van een plas water zijn. Er is echter niemand die mee kan of wil en alleen naar zee gaan is best zielig.

Numero tres: ik hou van grote pralinnen.

Numero quatro: ik denk dat ik een lintworm heb.

Numero cinqo: ik mis Ikje’s postjes en zal Ikje missen nu hij wééral (bijna) weg is.

Numero seis: nog 14 dagen en ik ben jarig!

Numero siete: de persoon die ooit, ooit zulke mop met mij uithaald kan een nog ergere reactie verwachten en een serieuze koek oep z’n bakkes erbij!

via Uw Moeder

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Geef een reactie

