GPWMMB.

Gepieker, warmte, muggen en muggenbeten zorgen ervoor dat ik niet zo goed slaap de laatste nachten.

Gepieker over onder andere het verjaardagsfeest dat ik organiseer en of er wel mensen op gaan af komen.

De warmte die blijft hangen het appartement waar ik woon dat met zulk weer meer weg heeft van een serre.

Muggen die ervan houden mijn geduld te testen door rond m’n oren ze zoemen.

Muggebeten die altijd beginnen jeuken net als ik in slaap sukkel.

Ik hou van de zomer van niet van het gepieker, de warmte die ’s avonds niet zelfs maar een beetje wegtrekt, de muggen en nog minder van de muggenbeten!

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Geef een reactie

