Schouwspel.

Voorlopig is het nog droog in Merksem, maar ik hoor al donder. Vanop mijn terras zie je trouwens ook een spectaculaire lichtshow, de hele hemel wordt regelmatig volledig verlicht door bliksemschichten.

Ik hou niet van onweer, zeker niet als ik alleen thuis ben, maar voor de ene of andere reden blijf ik de lichtshow bekijken. Het is alsof de bliksem me hypnothiseert…

Ik probeer foto’s te maken maar beloof niets.

Nu zet ik alle electrische aparaten uit en kruip ik met m’n iPod en m’n fototoestel het terras op.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Geef een reactie

