PongPing.

Gisteren housewarming BBQ bij B.

L. kwam me oppikken met de auto maar m’n fiets ging in de koffer voor het geval dat ik langer wilde blijven dan zij. Nuja, m’n fiets “ging” in de koffer, na heel wat gesukkel en het gedemonteer van een voorwiel.

Vleesje eten, pintje drinken, pingpongetje spelen en genieten van de groene omgeving, de perfecte ontsnapping aan mijn zomervakantie die geen vakantie is.

Nadat we enkele ongenode gasten hadden weggewerkt hielp ik nog effe met opruimen en sprong ik op m’n fiets huiswaarts.

Deze ochtend de keukentafel buiten gesleurd om mijn studiehel net iets leefbaarder te maken in dit mooie weer. Spijtig dat het net iets te hard waaide en ik na een uurtje, uit angst voor het gaan vliegen van m’n cursus, al weer naar binnen moest.

(Nee, dat is geen Long Island Ice Tea en de flipflop werkt als presse-papier)

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Geef een reactie

