Xiao Long Bao.

Ik heb vrienden C. en G. woensdag uitgenodigd voor een heuse griezelfilmavond. Ik hou van enge films maar bekijk ze liever niet alleen, vandaar…

G. heeft veel Oosterse enge films genre The Ring en The Grudge. In zijn verzameling zit ook een film met de titel Dumplings. Ik ken deze film niet en Googlede (?) hem maar kwam natuurlijk terecht op paginas over DimSum, het Chinese voedsel.

En nu… nu heb ik alleen maar enorm veel zin in die lekkere soepdimsum die ik in HK at en weet ik nog steeds niets over de film.

EDIT: ik weet nu wél iets over de film Dumplings en wil hem NIET zien!

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Geef een reactie

