Lijstjes.

Een aantal lijstjes die voor één of andere bizarre reden al de hele dag door m’n hoofd spoken.

Dingen die ik altijd en overal bij me heb:

    • iPod (99,9999% van de tijd bij me)
    • Labello met blauwe top
    • Portemonnee & busabonement
    • Iets om mee te schrijven, meestal een bik
    • Een aansteker
    • Mijn sleutels
    • Kauwgom, liefst Hollywood

    Plekken waar ik het liefste uitga of iets ga drinken:

    • Sals Café, Groenplaats
    • Het Diamantje, Merksem
    • La Dolce Vita, Stadswaag
    • ’t Paeters Vatje, Antwerpen
    • Petrol
    • Café Capital
    • Copa

      Dingen waar ik niet zonder kan leven:

        • Mijne Poppe, een witte, platte, vreemde, pluche pop die al bijna 22 jaar bij me is
        • Mijn Voddeke, een tetradoekje dat ook al bijna 22 jaar bij me is. Ik heb er zelfs verschillende in case dat ze gewassen moeten worden
        • De zeven dingen opgesomd in het eerste lijstje
        • Muziek, maar die zit al in de iPod die ik altijd bij me heb
        • Een fototoestel, liefst mijn Canon én mijn Fisheye
        • DVD boxen van The OC, One Tree Hill en Dawson’s Creek
        • Mijn laptop & externe HD
        • Mamie, zussie en vriendjes, off course

          Waarom ik dit deel met de lezers? Ik verveel me tijdens het wachten op Twin Peaks.

          Explore posts in the same categories: Uncategorized

          Geef een reactie

