What’s love got to do with it?

Als je het mij vraagt heeft de liefde overal alles mee te maken. Voor Anna Mae Bullock of beter gezegd Tina Turner ligt het waarschijnlijk wel iets anders.

Gisteravond laat schitterde Angela Basset op BBC als Tina Turner in de film What’s Love Got to Do with It. Ik heb nooit echt van Tina’s muziek gehouden maar heb altijd wel gedacht “amai, da’s een straffe madam”.
Als je je leven doorbrengt naast Ike Turner kan je ook niet anders, heb ik gisteren gezien.

Of ik nu grote dikkevette respect moet hebben voor la Turner, weet ik nog niet goed. Ik snap nu echter wel waar die kracht vandaan komt die je hoort in zowat elk liedje dat ze ooit gezongen heeft en zal zingen.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Geef een reactie

