Hollereer.

De Jeugd van Tegenwoordig zijn enorm foute Nederlandse jongens die graag vloeken en sexistische praat verkopen. Toch vind ik ze op één of andere manier enorm goed.

Vloeken doe ik ook maar waarom ik net hén vergeef voor de sexistische praat is mij ook een mysterie. Misschien ligt het aan de teenage crush die ik ontwikkeld heb voor P. Fabergé, de langharige van het trio, of misschien aan de aantrekkingskracht van foute jongens of misschien gewoon aan de leuke beats die de heren produceren.

Beluister zeker ook eens Niet Als Jou om hun andere kant te ontdekken.

L. gaf me de raad P. Fabergé gewoon te bestoken met fanmail in de hoop dat hij me zou contacteren. Nuja, ik wil liever niet bekend worden als een stalkster.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

One Comment op “Hollereer.”

  1. Tony Says:

    k Had ‘de machine’ al, en ‘k heb nog eens geluisterd naar ‘niet als jou’…vet!😉


Geef een reactie

