Happiness seems to be loneliness.

Vreemd.

Enerzijds ben ik supergelukkig voor D&G en het feit dat ze iemand hebben gevonden waar ze de rest van hun leven mee willen delen.

Anderzijds voel me ik door het zien van hun huwelijk bijzonder alleen.

Ik weet niet of ik wel wil trouwen maar ik vraag me wel af of ik ooit iemand zal vinden waar ik mee zou willen trouwen.

En die ook met mij wil trouwen.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

2 reacties op “Happiness seems to be loneliness.”

  1. antonto Says:

    after-marriage-sickness…happens to the best of us…you’ll live!😉
    Het plebs wil een foto van die fluo groene pruik!😀

  2. kephaniestatic Says:

    Ooit zal de hele underground-clan iemand vinden waar die gelukkig met gaat worden. Fo sho🙂


Geef een reactie

