Buzz: The Music Quiz.

Finally, eindelijk, EIN-DE-LIJK!!!

Yours truely heeft een waardige tegenstander gevonden om Buzz: The Music Quiz mee te spelen. Ik speelde het spel al vele keren voor vandaag. Ik leende het van m’n baas en versloeg talloze keren m’n ex en zijn broer(s). Ik won zo vaak dat de fun er niet alleen voor m’n tegenstanders af was maar zelfs al voor mij. And believe me, I LOVE to win!

Een paar keer speelde ik tegen een vriendin die ook de zus van m’n baas is en dus al wat training had genoten. Op één of andere manier was met haar ook de fun er snel af – no offence W.L.

Maar vandaag is een hoogdag in m’n leven, na bijna twee jaar niet meer spelen, waagde ik me er nog eens aan. Deze keer bij E. de vriendin van S.

OHYEAH, mijn waardige tegenstander! Een spannende aflevering!

En ja, ik won, één van de twee keer. VICTORY!

Explore posts in the same categories: Uncategorized

One Comment op “Buzz: The Music Quiz.”

  1. wai lam Says:

    “no offence W.L.”

    none taken :p


Geef een reactie

