Do the S.W.E.A.T.

Ik ben niet gemaakt voor dit weer.
Dit weer is te warm en niet op een goede manier. Ik hou niet van plakkerige warmte. Ik hou er niet van dat ik zelfs door stil te zitten, zweet.

Geef mij dan maar bakken en braden in de zon in plaats van stomen in een stedelijke sauna.

Door dit weer word lam, tam, lui. Ik word er moe van of beter gezegd, ik geraak er niet wakker van.

En ik hou al helemaal niet van mensen met zweetplekruggen of rugzweetplekken. Bah, vies, zeker als ze tegen me staan op de bus.

B. heeft langere benen als ik en B. heeft duidelijk minder last van het saunaweer als ik. Gevolg: ik huppel als een idioot achter B. aan, die stevig doorstapt naar waar zijn volgende bestemming ook is.
MAAR: voor B. doe ik alles of alleszinds toch veel en huppel dus zonder zeuren als een idioot achter hem aan.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Geef een reactie

