De meeste dromen zijn bedrog…

… en maar goed ook. Als mijn dromen realiteit zouden zijn, zou ik mezelf een slettemie noemen.

Ik heb echt de vreemdste dromen tegenwoordig. Nuja, niet echt vreemd maar wel erotisch getint, wat vreemd is voor mij.

Ik ben – in mijn dromen – al bijna mijn hele vriendenkring afgegaan en zelfs mensen die ik niet als vrienden beschouw.

Ik vraag me nu serieus af wat deze dromen betekenen, iemand die me hierbij kan helpen? Details kan je verkrijgen op aanvraag maar aangezien ik vrij preuts ben, ben ik niet van plan ze online te publiceren.

GniGni.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

2 reacties op “De meeste dromen zijn bedrog…”

  1. kephaniestatic Says:

    Over wie hebdet de laatste keren allemaal gehad?:p

  2. kephaniestatic Says:

    Seg, dr is toch niks mis met mijn zinsconstructie?
    See you in your dreams😉


Geef een reactie

