Sleepless in Antwerp.

Het is 3u43.
Zoals wel vaker voorkomt, kan ik niet slapen.
Ik vervloek heel dit slapeloosheidgedoe, maar I only have myself to blame, om eerlijk te zijn. Mijn strategie bestaat er namelijk uit mijn laptop mee in bed te nemen om nog één aflevering te bekijken van The OC.

Eén wordt al snel twee en twee worden er al snel vier. Schandalig, I know. En alsof dat nog niet erg genoeg was, kan ik het na een aantal aflevering van The OC niet laten nog even te surfen of een paar liedjes te beluisteren. Zo is het dus al snel bijna vier uur ’s ochtends en geloof me, om vier uur ’s ochtends heeft de lucht een andere kleur dan om twee uur ’s ochtends of zelfs drie uur ’s ochtends. Je kan het opkomen van de zon bijna ruiken.

Als ik om half vier gedaan heb met prutsen, zeg ik tegen mezelf “om vier uur de laptop af en het licht uit”. Waarom ik dit niet meteen doe? Geen flauw idee.
Het uitstellen van het slapen, vreemde aandoening niet? Zeker voor iemand die zo van z’n eigen bed/slapen houdt als ik.

Voor diegenen die geïnteresseerd zijn, momenteel luister ik naar het onderstaande en geweldige nummer:

PS in al deze slapeloosheid mis ik trouwens B. met wie ik vroeger de donkere uren van het etmaal deelde in onze slapeloosheid.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Geef een reactie

