CdA.

Gisteren gaan feesten in Café d’Anvers.

Ja, op donderdag en ja, net wanneer de middelbare scholen gedaan hebben met hun examens.

Druk! Heel veel -20ers, me no likey. Teveel mensen op een te kleine plek, ik maakte me zelfs zorgen over de brandveiligheid.
Trouwens, het is niet het feit dat de -20ers, -20 zijn dat me zo stoort. Het is de manier waarop deze kinderen, euh, jongeren, euh tieners, whatever, naar me kijken alsof ik uitschot ben. Ik vraag me af of ze weten dat ik minstens 2 jaar ouder ben dan hen.
Seriously, they think they rule the world. God, ik haat het.

Winderig! De megaventilator die voor verkoeling moet zorgen blies mijn haren en die van alle andere mensen rond me alle kanten op.

Warm! Als de ventilator eventjes een rustpauze nam.

Leuk! Ja, ondanks alle bovenstaande argumenten wat het er toch leuk. De muziek zat goed en het gezelschap was gezellig. Meer heb ik niet nodig.

Vanavond nog een keer, Sortie dan, in Petrol. Hopelijk zijn de -20ers te lui helemaal naar daar te gaan.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Geef een reactie

