Vanish Oxi Action.

Ik mors nogal makkelijk.

Morsen maakt vlekken.

Sommige vlekken gaan er gemakkelijk uit, gewoon één keer de was in en klaar.

Andere vlekken blijven, hoe hard je ook je best doet om ze uit je favoriete tshirt te krijgen. Dash, Woolite, Vanish Oxi Action, niets helpt.

De truc is dan te leren leven met die vlekken. Gewoon doen alsof ze er niet zitten. That’s what I do.

Het negeren van een vlek is niet altijd even simpel want mensen vinden het leuk je er op te wijzen dat je een vlek hebt. Op zo’n moment ben ik me dan even heel bewust van de vlek maar de volgende dag ben ik ze misschien al weer vergeten.

Die ene vlek op m’n favo tshirt zal er altijd zitten, maar ik blijf hem dragen. Zo is de vlek bij mij en leer ik er mee leven.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Geef een reactie

