Ms. Adolescent Cohen.

Tien Elf redenen waarom Seth Cohen en ik perfect bij elkaar zouden passen:

1. We houden allebei van The Killers.
2. We lezen allebei graag stripboeken.
3. We vinden allebei dat stripboeken graphic novels genoemd moeten worden.
4. Ik ben klein, net zoals Summer.
5. Ik ben sarcastisch, net zoals hem.
6. We houden allebei van de zee.
7. Ik ben enorm tolerant tegenover Joden.
8. Grote jongens are my cup of tea.
9. Ik heb een zwak voor geeks.
10. Ik hou van videospelletjes met ninja’s.
11. We hebben allebei flauwe humor die we zelf geweldig vinden.

Eén reden waarom het nooit zou lukken:

1. Seth Cohen is een personage uit een soap en bestaat dus niet echt.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

3 reacties op “Ms. Adolescent Cohen.”

  1. dipfico Says:

    Of we maken van jou ook een soap karakter en overtuigen de scriptschrijcers om jou toe te voegen aan het verhaal:
    1) imagination is the limit
    2) ge staat elke dag met hem op de set en ge weet wat daar meestal van komt hé!

  2. Bene Says:

    Zjos!!! Ik was hier foto’s aant zoeken van Seth Cohen en op wiens site kom ik terecht??? Zalig😀
    Ik ben ook stiekem zot van een imaginary jongen *zucht* hahaha sorry ik vind dit echt leuk😀


Geef een reactie

