UG.

Ik ben televisieverslaafd.

Correctie: ik ben soapserieverslaafd.

Het begon met het opnemen van Dawson’s Creek, daarna het kopen van de 6 DVDboxen van Dawson’s Creek (ik heb ze nog steeds niet allemaal gezien), daarna kwam One Tree Hill, 4 boxen, en daarna The OC, ook 4 boxen.
Verder heb ik nog seizoen één van Heroes, Will & Grace en The L Word.

And they’re all my babies. Ik leen ze met alle plezier uit, maar o wee als er iets mee gebeurd.

Ik kan er niet aan doen, er is iets met tienerseries, holebiseries en andere onzin dat mij telkens weer te pakken krijgt.

Wat? Check de uses and gratifications theorie.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

One Comment op “UG.”

  1. Christina Says:

    U&G theorie … mis je (hoe noemt ze nu ook al weer, diegene waar Greet en alle andere jongens een crush op hadden)
    ik mis het in ieder geval niet … kheb nu nog nachtmerries over die “reader”


Geef een reactie

