Aft.

Een blogpost.
Een blogpost over aantrekken en afstoten en over hoe dat hele spel echt wel alles lastiger maakt.

Een blogpost over mezelf, als klein persoon, van gestalte dan.
Buitenkant klein, binnenkant groot. Groots, al zeg ik het zelf.

Je weet niet wat je mist. JIJ weet niet wat JIJ mist.

Een blogpost over de aft op m’n tong als “exhibit A” voor m’n ongezonde levensstijl van tegenwoordig.

Een blogpost over hoe f*cking irritant die blonde del van het VijfTV-belspel is. Gatver, zelden werkt iemand zo op m’n zenuwen. Hoewel…

En dat de examens maar snel gedaan zijn want zelfs als je er zelf maar één hebt (over twee dagen verspreid weliswaar) is dit echt een stomme periode.
Ik ben héél blij dat B. examens heeft terwijl ik doodgraag – broodnodig een zinloze conversatie met hem zou hebben. Ik ben héél blij dat hij examens heeft.

Ik ben héél sarcastisch.

Ik ben wel echt héél blij dat S. mijn DVD terug heeft gevonden. Daar ben ik niet sarcastisch over.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Geef een reactie

