Knip Knip.

Ik ben vandaag naar de kapper geweest. (JA L. IK BEN VOOR JOU NAAR DE KAPPER GEWEEST :-p)

De kapper waar ik ga, werkt niet met afspraken dus je kan gewoon binnen gaan zonder meer. Soms moet je dan heel lang wachten, op dagen dat iedereen zijn of haar haar plots strontbeu is. Op andere dagen, zoals vandaag, moet je niet wachten.

Ik kwam binnen, ging welgeteld 5min op de wachtbank zitten en het was mijn beurt al.

“Komde gij voer die studentekeurting?”

“Ah, daar weet ik niets van.”

“Veuftieng euro voer studente, knippe en droogbloaze, zedde nog student ofwa?”

“Ja, hoor.”

De dame was wel vriendelijk hoor, ze sprak alleen een beetje plat.

Na het wassen, werden m’n lokken meteen geknipt.

“Wa moet der gebeure?”

“Hetzelfde als nu maar gewoon wat korter. Een carréke met een bleske dus”

Ik zweer het u, ik ben nog nooit zo snel uit die stoel geweest. Welgeteld 15min later was de dame al klaar. En het was goed geknipt ook, alleen was m’n bles nog wat te lang.

“Moet ek nog wa on die bles knippe, ge zit zoe te flikkere me auw oog.”

“Ja, dat mag zeker”

“Beter dan da ge ’t zelf doe eh”

Ik heb wijselijk gezwegen over het feit dat ik regelmatig aan m’n eigen bles knip.

Iiiiiih, korte(re) haartjes zijn fijn.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Geef een reactie

