Persoonlijk.

Ja, ik zet op m’n blog persoonlijke gevoelens en emoties (of is dat hetzelfde?).
Nee, ik doe dat niet omdat ik een soort exhibitionist ben. Wel omdat ik een – redelijk – open persoon ben.
Ja, ik denk daar over na, voor ik zulke dingen post.

Heus niet alles staat hier hoor. Haha, nee nee, daar lach ik eens mee.

Wat ik wil delen momenteel:

Dat ik de mensen van m’n Triple A groep nu al mis.
Dat ik vind dat ik te snel emotioneel gebonden ben aan mensen.
Dat ik teveel nadenk en te weinig slaap.
EDIT: Dat ik me soms – nu – echt wel heel alleen voel.

 

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Geef een reactie

