Cruel Intentions.

Rond m’n 16e ongeveer ging ik elk weekend minstens één keer naar de videotheek.

Ik heb twee periodes gehad;

  • Romeo+Juliet: elke week opnieuw “two starcrossed lovers take their lives..”. De man van de videotheek moet me gek verklaard hebben. Resultaat: ik kan bijna de hele film meezeggen.
  • Cruel Intentions, in België misschien beter bekend als Sexual Provocation: deze film had alles dat ik wilde. Ryan Philipe, Joshua Jackson, een goede soundtrack en natuurlijk een hoop venijnige opmerkingen.

Beide films werden ofwel nooit door iemand anders gehuurd ofwel opzij gehouden voor mij door de man van de videotheek.

Die laatste is momenteel op VijfTV en ja ik ben aan het kijken.

En ja, nog steeds ge wel dig!

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Geef een reactie

