King of my Castle.

Ben sinds deze morgen een week alleen thuis, mamie is met de leerlingen naar de bosklassen. Ik ben een enorm mamaskindje dus om het gemis uit te stellen houd ik me, tussen het leren door, bezig met een schaamteloze karaoke.
Dat wil zeggen: koptelefoon op, volume op max en brullen maar.

Mijn favobrulnummers:

  • Love is a Battlefield – Pat Benetar
  • The Prayer – Bloc Party
  • Atomic – Blondie
  • Mega Mindy Tijd – Mega Mindy
  • Smoorverliefd – Doe Maar
  • Tears Dry on their Own – Amy Winehouse
  • Mr Brightside – The Killers

De lijst is eigenlijk eindeloos lang en eindeloos foute nummers zoals Tainted Love van Milk Inc. Something van Lasgo scoren doorgaans ook heel hoog. (Doet me een beetje denken aan de foute vrijdagen @ theguesthouse…)

EDIT: Ik woon op een appartement en ben er vrij zeker van dat de buren me kunnen horen. En ik denk dan: “fuck de buren, zo slecht zing ik niet”.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

2 reacties op “King of my Castle.”

  1. S. Says:

    Muhaha, DAAROM dat je gisteren je koptelefoon opzette !
    Geweldig, ik heb ook zo van die dagen, maar ik word wel telken betrapt..


Geef een reactie

